søndag 31. januar 2010

Syv sukkertøy på en søndag...

Det er søndag og det er siste dag i januar! Her er noe søtt og godt å hygge seg med en kald januarkveld...

1. En "Doily Lace" kantkutter fra Martha Stewart. Jeg elsker den! Nå kan jeg lage pene blondekanter på papirene mine!
2. Blondekrager på klær er min nye obsession. Se på denne herligheten fra Yesstyle for eksempel...ship o hoi og blonder over bord!

3. Sengetøy fra H&M Home. En annen obsession jeg har fått: blomstrete sengetøy!
4. Epla butikken til HeddaX. Nydelig, nydelig, nydelig...jeg tror jeg må ha meg dette paret!

5. Kaninen Willy som i sin tid var til omplassering hos Dyrebeskyttelsen. Jeg tok vare på bildet hans fordi det får meg i veldig godt humør.
6. Disse motebildene fra Anthropologie, som er tatt i et bibliotek. Utrolig fine, ikke sant?
7. Et mintfarget kjøkkenbord og krakk! Kjærlighet:)

Ha en god mandag i morgen!
Klem A.

Ingen kommentarer: