lørdag 9. januar 2010

...den berømte fingeren.

Jeg skal ikke gi meg noen klapp på skulderen for innsatsen denne første uken i 2010.
Jeg har gjort de tingene jeg må, men særdeles lite av det jeg har hatt lyst til.
Hvorfor er det sånn?
Noen ganger skulle jeg ønske at jeg var fem år igjen.
Man kunne bruke hele dager på å sortere og studere samlingene sine: ti glansbilder, over 50 frimerker og tre kassetter med Michael Jackson.
Man hadde tid til å gruble over de store mysteriene her i livet.
Som for eksempel hvordan pappa fant veien til farmor hver gang vi kjørte dit. Det var jo så langt! Hvordan i all verden kunne han huske alle veiene vi trengte å kjøre for å komme frem?

Nå grubler jeg på andre, veldig kjedelige ting.
Som hvordan man lukeparkerer.
Og om kulda kommer til å ta knekken på meg.

Derfor har jeg bestemt meg for å fokusere på tre ting som alltid gjør meg glad.
Trykk på bildet så finner du min oppskrift på lykkemedisin.
Klem A.

Ingen kommentarer: