søndag 17. januar 2010

Syv sukkertøy på en søndag...

1. Nye mønsterark fra Sassafras; cherry delicious. Når disse kommer til den lokale scrappebutikken, skal jeg sørge for at jeg får meg et par ark av hver. Disse egner seg perfekt til et lystig scrapbookingalbum med bilder fra sommeren:) Et lite utvalg:

2. En uimotståelig kombinasjon: flette, sløyfe og strikkegenser. Jeg lar meg begeistre og samler tålmodighet og mot til å forsøke meg på å kopiere sveisen! Sjekk også ut bloggen til jenta på bildet: Tuss Berglöf.3. Var det Kate Spade som vant auksjonen jeg skrev om her? Ser nesten sånn ut... Noterer meg samtidig bak øret at den duse gulfargen her er helt nydelig.
4. SouleMamas geniale gave til datteren Ada. Jeg liker å tenke på bloggen hennes som en manual for et magisk familieliv. La deg sjarmere av historien om vesle dr. Dyregod her.
5. Heklet blondekrage kjøpt her. Jeg synes den er vakker og ser for meg at den vil gi et romantisk touch til kjolene og toppene i garderoben min.
6. En kjær gjenganger her på bloggen nå også på radio! Lytt til svensk kjøkkenkos på sitt aller beste her. Og mens dere hører på kan dere jo ta en hustur hos Clara her.
7. Den kreative bloggen Meet me at Mike`s har i disse dager en utfordring som oppfordrer til at man hekler en bestemorlapp pr. dag i 2010. I den forbindelse har de egne opplæringsvideoer og oppskrifter som skal hjelpe oss på vei. Ta dere en tur og få inspirasjon til å gjøre noe kreativt!
Og med det sier jeg fortsatt god søndag!
Klem A.

Ingen kommentarer: