søndag 10. januar 2010

Syv sukkertøy på en søndag...

- her har dere ett godt innpakket drops for hver dag den neste uka:
1. Vårkatalogene har kommet. Det kan bare bety en fantastisk ting: det er VÅR! Vel, ikke akkurat, men stikk for eksempel innom her og her så får du i det minste litt håp om vår:)
(bildet fant jeg via Elsie som fant det på weheartit. Det antrekket gir meg skikkelig gladfølelsen. Jeg jobber virkelig i mot impulsen av å handle hjertestrømpebukser!)
2. Boka om katten Dewey skal jeg finne på norsk. En videosmakebit kan du finne her.
3. Jeg kjøpte meg aldri sneakers da jeg var i NY. Det kom jeg først på da jeg fant dette bildet på en blogg. Et komfortabelt og kult antrekk det bare er å skissere i den visuelle notatblokka med en gang.
4. Gigaskjerf a la Whitney Port. Nå tviler jeg på at det var 20 minus da hun kledde seg slik, men halsen hennes frøys nok uansett ikke! Jeg synes gigaskjerfene gir et kunstnerisk og sporty uttrykk, og lar meg inspirere av stylingen til frøken Port. Jeg sikler litt på skjerfene her, her og her...
(bildene er lånt fra Whitneys blogg.)
5. Enda en inspirerende matblogg: Smitten Kitchen. Jeg prøver å finne en veldig god grunn til å lage hennes ostekakebrownie denne uka:)
6. Pasteller i interiøret. Når (og ikke hvis, for da blir det aldri noe av!) jeg får meg et lite torp skal kjøkkenet uten tvil ha denne stilen. Gjerne supplert med en gammel gyngestol i det ene hjørnet. Her skal det lukte pannekaker og blomster, og om kveldene skal man sitte rundt bordet med en kopp te og fundere over livet. Pasteller har den effekten på folk!
(bildet er fra weheartit)
7. Til slutt mine vinter essentials: noe på ørene, noe på hendene, en god balm på leppene, litt solpudder fra Guerlain i ansiktet og mandelkremen til L`Occitane på kroppen.
God mandag i morgen!
Klem A.

Ingen kommentarer: