lørdag 30. januar 2010

...lørdag så langt.

Malingen til kjøkkenhylla er i hus!
Og en tur innom den lokale scrapbookbutikken gjorde godt...
Når jeg skal være kreativ liker jeg å kose meg samtidig. Gammelt porselen gjør smaken på te og bokstavkjeks trippel så god.
Underveis i scrappingen. Pakka fra Yesstyle kom i går, så jeg har på meg topp og skjerf derfra. Fornøyd!
Ta daaa! Det ferdige resultatet. Denne siden lagde jeg relativt fort og "gæli" som man sier. Den handler om den eldre damen jeg satt ved siden av under en lunsj i New York. Jeg syntes hun var så fin fordi hun satt alene på restauranten, uten at det så ut til å plage henne. Hun koste seg med maten og bestilte til og med en deilig dessert. Å nyte sitt eget selskap er kjempeviktg, og det var det jeg ville minne meg selv på.

Nå skal vi lage pizza!
God lørdag:)
Klem A.

Ingen kommentarer: