tirsdag 25. august 2009

Treningstirsdag...

det er virkelig ikke meningen å plage leserne av denne bloggen med min private kamp mot kilometerne, maxpulsen og melkesyra:) Men når det er sagt må jeg for moro skyld oppsummere dagens økt i treningsstudioet, fordi det ble en liten opptur fra forrige gang.
1. Jeg husket å ha på meg vannfast mascara. Bildet overfor er fra forrige uke. Jeg hadde gnidd mascaraen utover høyre øye, og var innom både Kiwi og Narvesen seende helt vill ut. Jeg satte meg til og med ned på en benk for å spise en yoghurt i sola, helt uvitende om min nye look.
2. Jeg holdt meg på beina. Forrige uke var den minste lille bump i veien som et digert fjell jeg måtte kjempe meg over. Denne uken klarte jeg å gå ned trappen uten å miste balansen, og jeg klarte stort sett å prate selv om jeg var sliten.
3. Jeg tok meg sammen. Flere ganger. Denne økten hadde jeg mer kontroll over emosjonene mine, og jeg fant frem "gutsen" istedet for tvilen.

Takk for at jeg fikk dele!
Ha en super tirsdag alle sammen.
Klem A.

Ingen kommentarer: