søndag 16. august 2009

Syv sukkertøy på en søndag...

tenkte å ha en fast spalte hver søndag med syv ting som inspirerte meg denne uka. Here goes!
1. Høstfarger, her representert av Guerlains høstkampanje. So,so pretty!
2. Bloggen til Underbara Clara. Bildene fra hverdagen hennes minner mye om min egen fantasi om det gode liv på landet. Også skriver hun fantastisk godt, og har en utrolig kul stil. Fort dere til bloggen hennes asap!3. Butikken Scrappegodis åpnet på lørdag, og jeg var innom tre ganger: først for å se, så for å handle og deretter for å handle igjen. Butikken er kjempekoselig og jentene som driver den supersøte. Plaskregnet var den perfekte unnskyldningen for å sitte inne og leke seg med nye godsaker fra scrappeverdenen. Her er noen smakebiter:
4. Hekling: nå har jeg lært meg å hekle hexagons, takket være denne posten:
5. Vintage kjoler. Denne uka ramla jeg over denne herligheten, helt tilfeldig, og falt pladask.
6. Alt som har med Frankrike å gjøre. Jeg skal begynne på franskkurs til høsten, og varmer opp med Francoise Hardy på ørene. På torsdag ble Oslo litt mer Paris med "Le premier bonheur de jour" på øret og en kaffe au lait i koppen:)
* og hvor mye mer chic kan hun egentlig bli?
7. Denne filmen. Jeg blir helt ør av å se på traileren. Kjør film!
Vel, det var alt for denne gang! Ha en fortsatt fin søndag og en flott ny uke!
Klem A.

1 kommentar:

Stina sa...

Jeg var også innom Scrappegodis i går - herlig butikk!!

Og lykke til med sekskantene, de ser helt supre ut :-)