torsdag 13. august 2009

Rar drøm...

ser dere på Mad Men? Det gjør jeg, og jeg elsker både serien og soundtrackene som hører til. Og i natt mistenker jeg at fantasien min tok utgangspunkt i dette, og lappet sammen en rar drøm som jeg har tenkt på hele dagen. Fader Gill (som i virkeligheten er sønnen til Tom Hanks) dukket opp, og han var akkurat sånn som i Mad Men: snill, men ikke naiv, og veldig opptatt av at jeg skulle forkynne mine synder. Det endte med at han døpte meg i do! Det syntes jeg naturligvis var ganske unødvendig... Da jeg våknet måtte jeg høre på verdens fineste morgensang, som Fader Gill også synger i Mad Men. Jeg tror til og med Freud ville vært enig i at denne drømmen var Mad Men sin skyld!

Som sagt: rar drøm.
Noen andre som har drømt noe rart/fint i det siste?
Klem A.

1 kommentar:

siripirisiri sa...

Hehe morsomt!

Du har vært flink bloggejente i sommer! Det har ikke jeg..
Også har du begynt å hekle?!
Det er jo fantastisk!

Klem Siri:)