tirsdag 18. august 2009

Treningstirsdag og startskudd...

jeg har satt meg som mål å løpe Sentrumsløpet til våren, og i dag startet den første målretta treningen min. Jeg har aldri vært spesielt glad i å løpe, og derfor har jeg heller ikke prioritert den formen for mosjon. Men det siste året har jeg mestret det mer og mer, og etter å ha sett denne flotte gjengen på Puls i vinter, ble jeg veldig motivert. Så i dag har jeg latt meg piske rundt av en personlig trener, og virkelig fått opp pulsen. Målet er å løpe 10 km på under en time. Wish me luck!

Ha en aktiv tirsdagskveld!
Klem A.
(inspirasjonsbildet er hentet fra talentfulle Stella for Adidas.)

2 kommentarer:

en-to-tre-på det fjerde skal det skje sa...

Oi, imponerende. Hold oss oppdatert da! :) Keep it up!

siripirisiri sa...

New York! Jeg er supermisunnelig!
KJogging derimot... Lykke til !

Klem:)