søndag 30. august 2009

Syv sukkertøy på en søndag...

Håper alle har kost seg med den siste uken av august! Her er syv drops som smelter på (i alle fall min) tungen!
1. Dette undertøysettet. Himmelblått og nydelig!
(skatten kan kjøpes på Anthropologie)
2. Denne mannen, på dette kjøkkenet og ertesuppa hans! Snurr film.
3. Sennepsgule sko. Nam, nam, nam. (Også fra Anthropologie)

4. Dette kakaopulveret. Beste smaken i verden, spesielt hvis man overdriver mengden pulver!
5. Garnkurven min. Jeg har fått den av mamma, via mormor, som igjen fikk den av sin tante Alma. Det er med andre ord ikke hvilken som helst kurv for meg...
6. Polaroidbilder. Tenk at polaroidfilmen ikke skal lages mer! (Selv om det går rykter om at fabrikken skal åpnes igjen...ref. denne shoppen.)
7. Pom-poms til å henge i taket. Fantastisk!
Nå skal jeg legge glasur på en sjokoladekake og kaste meg i en kjole: skal i bursdag!

Ha en fin søndag alle sammen!
Klem A.

1 kommentar:

Kardemomme sa...

Hei du :)Nå har jeg kost meg med en masse fine innlegg hos deg..
Her var det mye variert og morsomt Alin! Liker veldig godt de 7 sukkertøyene dine altså! Mannen med suppa var nok en favoritt her i gården også ;)
Minner oss på at det beste i livet er gratis, ikke sant?
Ha en fin dag! klemmer fra Kardemomme :)))