onsdag 21. april 2010

I kveld...

har jeg tent lysene i min nye lysfontene. Jeg fant lysestaken under et bord i klesavdelingen på loppis i helgen. Jeg ble så glad for at det var jeg som skulle stikke av med den...for 7 kroner til og med. Jeg vasket den og fant frem lys, og først da oppdaget jeg dens noe originale utforming. To av stakene er nemlig helt skeive og siden de sitter fast blir uttrykket noe komisk. Men pyttsann. Jeg stappa oppi noen fargerike telysholdere og erklærte den for ektstremt sjarmerende.
Litt brudeslør skaper sommerfølelse i en mugge fra Figgio. Og på kjøkkenhylla mi står et minitre i full blomst. Den vasen fikk jeg på kjøpet i bruktbutikken hos mormor, for den kosta jo uansett bare 10 kroner. Og så selger de en større versjon for 300 kroner i en bruktbutikk her i byen. Jeg kunne fint bodd sammen med mormor.

Ha en fin kveld alle sammen.
Klem A.

Ingen kommentarer: