fredag 16. april 2010

En perfekt helg...

er å besøke mormor og bruktbutikken ved henne på en lørdag. Og finne den perfekte strikkejakka til under en 100-lapp, spise hjemmelagde kjøttkaker og riskrem til dessert. Med sola i ansiktet hele tiden.

Og så på søndag valse innom en loppis med en fin venninne og finne verdens vakreste duk til 30 kroner. Med verdens største flekk på som ikke vil av... Men jeg klarte ikke å bry meg om det der og da. Kanskje fordi jeg hadde sola i ansiktet da også?

Hva vil denne helgen bringe?
Stay tuned:)
Klem A.

2 kommentarer:

Betten sa...

Du er så flink. Jeg blir helt stolt av deg når jeg leser og ser alt du har skrevet og laget.
Denne helgen har jo din "svigrinne" fødselsdag i alle fall. Kanskje det medfører noe hyggelig?
Betten

ALIN sa...

Takk skal du ha, B. :)