mandag 26. april 2010

I går...

hadde jeg bursdag og det vanket blant annet vakre roser...
og en utrolig fin retroradio...
og en supersøt boks som passet perfekt til å oppbevare muffinspynten min i. Sjekk ut den nydelige duken, den fikk jeg også!
Jeg var så heldig som fikk et kjempefint minioliventre som jeg hadde ønsket meg...
samt boken A piece of cake (anbefales!) som jeg hadde så lyst på, og to søte tekopper, et rivjern jeg hadde på lista mi i tilegg til rosa treningstopp (og Nike sko som matchet) og koselige blomster.

Alle er så snille med meg!
Tusen takk.
Klem A.

PS: jeg er også veldig tilhenger av å kjøpe bursdagsgaver til meg selv...er det feil? I år ble det Volume 1 og 2 av She & Him på Itunes. Jeg elsker musikk som høres ut som om man har gode venner på besøk.

Ingen kommentarer: