lørdag 24. april 2010

Husmortips...


På Designtorget har de superkoselig hyllepapir og remser! Mønstrene er perfekt oldies og om de ikke passer på det moderne kjøkkenet, så bør det i alle fall være perfekt til sommerhytta eller dukkehuset (jeg har verken eller). Uansett verdt å sjekke ut neste gang du er i nærheten av en av Designtorgets butikker.

God helg!
Klem A.

* Det er egentlig i dag det skulle kommet et stolt innlegg om et viss løp som fant sted i Oslo på denne datoen. Men istedet for å løpe har jeg time hos ortoped til uka, for jeg har bare ett friskt løpeben for tiden. Jaja...neste år kanskje?

3 kommentarer:

Marieinwonderland sa...

fin, fin blogg:)

Stina sa...

Jeg har det røde hyllepapiret i kjøkkenskuffene mine :-)

ALIN sa...

Majamysil: Tusen takk for hyggelig kommentar:)

Stina Ballerina: åh, så fint! Jeg vil også ha!:)