lørdag 14. november 2009

...skummelt!

Denne uka hadde jeg en helt random drøm. Jeg var på jentetur i Amsterdam og av en eller annen grunn havnet jeg i en butikk da jeg egentlig gikk inn på hotellet hvor jeg skulle bo. Sånt er jo helt normalt i mine drømmer:) Men i denne butikken hang det et uvanlig stort og veldig annerledes smykke høøøøyt oppe på en av veggene. Jeg kom ikke opp, og jeg fikk ikke kontakt med noen i personalet som kunne få det ned for meg. Så der ble vi begge hengende: smykket høyt og jeg lavt.

Den kvelden gikk jeg inn på etsy bare for moro skyld og det første jeg så var dette smykket! Det er akkurat det jeg så i drømmen min! Er det mulig?

Sweet dreams!
Klem A.
Butikken heter NorwegianWood... det er ikke helt lite snålt det heller!

2 kommentarer:

Dina sa...

Deeeeeette eeeeer muuuunken diiiin. Roooosemuuunken din. Deeeette eeeer et teeeegn påååå aaat duuuu skal koooomme deeeg på jeeeentetuuuuur! OOOOO!!

ALIN sa...

Haha, Dina! ;) Du sier noe der altså. Han er ikke så dum han munken min!

KLEM*