mandag 19. juli 2010

Suksess søndag...

i går møtte jeg venninnen min Dina for å dele siste nytt over en matbit. Vi bestemte oss for å dra på Food Story (mellom trikkestoppene Olaf Ryes Plass og Schous Plass på løkka), som serverer skikkelig kvalitetsmat. Og de har en veldig hyggelig og hjemmekoselig bakgård!
På søndager kan du spise så mye du vil av deres deilig brunsj for 199,- kroner, og i mitt tilfelle er det paradis fordi jeg ELSKER pannekakene deres:)
Mellom første og andre servering, og inspirerende prat om ferie og livsfilosofi, vanket det sommergaver fra Dina-Dear. Hun hadde vært i Edinburgh og snappet opp et halskjede hun visste at jeg ønsket meg, i tillegg til en morsom overraskelse i form av eksklusiv grøt! Nam!
Lykkelig over mine gaver fikk jeg lyst på enda flere pannekaker og et stykke med brownie. Dobbelnam!
Dina var mer i det voksne hjørnet og spiste spennende oster med tilbehør. Det er det som er så fint med Food Story, alle kan finne noe som de liker.
***
Klem A.

4 kommentarer:

Åshild sa...

Så koselig! Og morsomt - vi var også på food story i går, kjøpte renee voltaireboka og økocola :) Altså, jeg begynner å bli ganske økogrønn her... i dag kjøpte jeg økotannkrem, hehe. Hvor skal det ende.

ALIN sa...

Åh, jeg gikk rett forbi butikken, men den skulle jeg jo ha tatt turen innom på vei ut. Var noe med å være stappmett antar jeg:) Du er langt grønnere enn meg, for her finner du verken økotannkrem eller vaskepulver. MEN, jeg jobber med saken! Vi får heie på hverandre, selv om folk synes det tar av inni mellom.
Nå skal jeg spise økologiske wienerpølser! Haha!
Klem A.

Dina sa...

Det kan hende at jeg var i det mer voksne hjørnet når det kom til ostevalg, men jeg måtte ta meg hardt sammen for å ikke ta pingvindansen (fra Surs Up) midt i bakgården, for å feire den heeerlige maten.

Yum-yum-yum *gni sg på magen og vrikke med hoftene* Yum-yum-yum!:)

Det er offisielt - beste søndagsbrunsjen i Oslo! :)

KLEM :)

ALIN sa...

Vi danset inni oss, Dina!