onsdag 2. juni 2010

Dette er sommeren jeg skal...

♥ bade i sjøen når jeg har sjansen - uten å være kresen på temperaturen♥
♥ bruke stråhatt♥
♥ ikke sove bort sommernatta♥
♥ ikke stresse vekk sommerdagene♥
♥ investere i en piknikkurv♥
♥ lage ispinner av smoothies- nam!♥
♥ høre på Robyns nye skive♥
♥ bruke hver eneste mulighet jeg har til å gå i kjole♥
♥ minne meg selv på at sommeren utgjør mer enn de få ukene man har fri♥

Jeg likte å lese hva denne fine dama skriver om å ikke gå glipp av sommeren, og hva denne søte svensken skriver om hva som skal skje i hennes liv i sommer.
Hva skal du?
God sommerklem A.
(Fin-fint bilde lånt fra weheartit)

3 kommentarer:

Åshild sa...

Jeg skal - hold deg fast - bruke en korallfarga trekantbikini! Nå eller aldri, tenkte jeg da jeg stod og klemte på den i butikken. Vet ikke om det blir andre enn mannen som får se den på, men samma det! :)

Åshild sa...

Altså, jeg safer vanligvis med svart bikini med bh, ikke noe frekk trekant i sikte. Men i år, da er det nye tider. Lite skritt for menneskeheten, stort skritt for meg!

ALIN sa...

Veit du, det synes jeg var et utmerket valg! Korallfarga hva som helst er superfint, så mannen din blir bortskjemt i sommer:)