søndag 6. september 2009

Syv sukkertøy på en søndag...

1. Kattesengkoffert. Dette bildet har jeg printet ut og lagt i mappa mi over gode ideer.
2. Nydelig strikkavest med vakre sommerblomster. Den gikk ann å kjøpe på Yesstyle en gang i tiden...
3. Kjøkkenkrok til minstemann. Bildet er fra en eller annen utenlandsk boligreportasje. Tenk så stas det er å få lage mat på sitt eget kjøkken, samtidig som far og mor jobber med familiemåltidet! Denne går også i mappa med gode ideer...
4. Trapestrening. Det finnes ikke i Norge enda, men selvfølgelig i New York. Hm....skal jeg prøve det når vi er der...?
5. Hodeplagg! Se så fin og leken den kjolen ble med flosshatt til! Og den søte, lille bøttehatten er heller ikke dum.
6. Kule og komfortable sko. Dette paret skal bli med hjem fra NY, og de skal brukes til strømpebukse og sporty kjoler:)
7. Denne t-skjorta fikk meg til å smile. Hadde det ikke vært for at den må kjøpes over nett, skulle jeg hatt den på meg til uka når jeg skal på første leksjonen i fransk.

God søndag og bon nuit!
Klem A.

1 kommentar:

siripirisiri sa...

Masse fint!
Den kule kattesenga!
Har tenkt litt i det siste på at vi burde få oss en katt. Desverre kommer det ikke til å skje..