fredag 12. juni 2009

I Pink I Love You...







Et sukkersøtt innlegg om noen av mine rosa favoritter. Jeg drømmer om en gammel skrivemaskin, og da jeg fant denne rosa på nettet gikk jeg i sjokk! Jeg hadde brukt den til å skrive brev til mormor og farmor, og til å lage fine kort. Men prisen er litt avskrekkende...desverre (Cirka 4000 kroner). Men kanskje jeg er heldig og finner en på loppis/fretex i en annen farge til en billigere penge? Krysser fingrene.

Ha en fin fredagskveld!
Klem A.

(bilder fra blant annet mytypewriter, Yesstyle og Hill Street)

3 kommentarer:

litenIda sa...

Så herlige, rosa bilder! Den skrivemaskinen var utrolig tøff!

Mona sa...

rosa er en herlig farge <3 !!

Kardemomme sa...

Ikke rart du falt for den rosa skrivemaskinen! Den var jo lekker!!! Men akk så dyr ja..
Men loppis og en sprayflaske rosamaling kan kanskje gjøre susen!
Jeg blir mer og mer glad i den fargen i hvertfall! ha en fortsatt fin dag! Hilsen Kardemomme :))