søndag 20. november 2011

Ting som gjør meg glad...

1. Å ramle innom Andvord i sentrum etter jobb, for å sikle på og studere utvalget. Denne gangen stod jeg innerst i lokalet og frydet meg over disse lekkerbiskene. De enkle papiromslagene med feit type ga meg kribling i magen - ikke spør hvorfor, det bare er sånn!
2. Disse åtte fikk bli med hjem i en papirpose, sammen med to lerret som jeg gledet meg til å gå løs på. Har aldri tegnet med og på den slags materialer før, så visste ikke helt hvordan sluttproduktet skulle bli.

3. Men det gikk jo på et vis! Mormor fikk dette i bursdagsgave, og selv om hun lo litt av svaret på hvem det var (svar: det er deg det, mormor!), så godtok hun det til slutt. Det hjalp at mormors venninner kom bort og sa at jeg hadde malt sjelen hennes.

Det hjelper å tenke på noen eller noe man er glad i, når man skaper ting!
Håper alle har en fin søndag der ute,
klem A.

Ingen kommentarer: