lørdag 22. oktober 2011

Mine New York favoritter...


1. Stikk innom Madewell tidlig på turen, når du fortsatt har cash...
2. Spis himmelsk waffel på Cafe Gitane i Nolita, og smugtitt på de grønne, fine kjolene servitrisene har på seg.
3. Dra på Strand og finn en bok som bare må leses der og da. Eller en gutt som man bare ta bilde av der og da.
4. Se gledesspreder i East Village som matcher kjolen med en klase ballonger.
5. Kjøp billig treningstøy fra Nike Town og innbill deg et sekund at å trene er like gøy og enkelt som å shoppe.
6. Bli kvitt mårratrynet med en utsøkt kopp mocha fra Ground Support i SoHo.
7. Go bananas i papirgodteributikken Greenwich Letterpress. Her hamstrer jeg alltid en god bunke med forskjellige kort som jeg skal glede noen med tilbake i Norge.
8. Prøv en hatt og la kjæresten din ta bilde slik at både armene dine og butikknavnet over disken blir litt uheldig amputert.

;)
Klem A.

2 kommentarer:

Stina sa...

Naise bilder! Er det papirsugerør jeg ser på bilde nr. 7? Jeg dåner...

ALIN sa...

;) Det stemmer, og noen mintblå fikk bli med hjem. Gir samme lykkefølelse som muffinsformer, by the way!