lørdag 1. mai 2010

Cravings...

her er hva deler av mailønnen skal gå med til, hvis jeg får det som jeg vil:)
Peoner, verdens mest spektakulære blomst, i alle fall for meg! Og nå finnes de i lakserosa hos Mester Grønn:)Akkurat nylig har jeg tint mer og mer opp for denne perlen av en praktisk husmorsandal (mitt begrep). Noen kaller dem tresko også! De skal visst være fantastiske å gå i og passer kanskje best til strømpebukser eller søte sokker med en søt kjole til? Eller med opprullede jeans og en stripete t-skjorte? Jeg er virkelig ikke helt sikker på hvordan man får dem til å funke. Men jeg har tenkt til å finne det ut! (Paret er fra Ellos.)Åhlens har virkelig mye fint i butikkene sine om dagen. Kanskje spesielt i bake- og serveringsavdelingen. Jeg har fått det for meg at en glassklokke hadde gjort susen i sommer, og denne er slettes ikke dum. I tillegg har jeg fått det for meg at jeg vil ha en mindre en til å ha smøret i, når man trenger romtemperert smør. Men her tror jeg at jeg må be mamma om lov til å låne hennes, siden hun uansett ikke bruker sin smørklokke!

Det var det!
Klem A.

1 kommentar:

Stina sa...

Det spørs om ikke Mester Grønn og Åhlens kommer til å få litt av min mailønning også :-)