søndag 25. oktober 2009

Syv sukkertøy på en søndag...

Dette blir en veldig materialistisk post, fordi mine syv søndagsfavoritter er syv ting fra moteverdenen som jeg ikke hadde råd til da jeg var i New York. Ett sted måtte kredittgrensen gå, og disse syv måtte derfor bli igjen i Amerika. Jeg minnes...



- denne ringen som er helt utrolig kitch, men åh-så-fin! (Fra Urban Outfitters)
-dette massive halskjedet hadde rocka opp enhver kjedelig topp eller kjole. (Fra Anthropologie)
- denne buksekjolen med tubetopp og små hunder på ble nesten med hjem. (Også fra Anthropologie)
- denne veska stod jeg lenge og holdt på. Den var helt fantastisk fin og like hysterisk dyr for min lommebok. (Fra Reiss)
- denne fant jeg ikke da jeg var der. Hadde jeg gjort det ville den blitt med hjem, for en småmønstrete hjertecardigan kan jeg ikke motstå! (Fra Topshop)

- denne knæsjpink kjolen i ullmiks har jeg virkelig tenkt på i ettertid. Det var så varmt i New York da vi var der, så ullkjole var det siste jeg ville prøve på. Så kom jeg hjem til Norge, og her er det jo kaaaaaaldt. (Fra French Connection)

- denne genseren til jeans hadde vært toppen. Jeg håper på å finne en billig kopi på Zara eller H&M:) (Fra Reiss)

Da har jeg delt mitt savn med dere, og er klar til å legge dem bak meg!
Ha en strålende mandag i morgen.
Klem A.

Ingen kommentarer: